Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

8 Ekim 2019 Salı

SKY Castle (2018)


Kore'de yayındaki birçok dizi de zengin zümreden bir karakter görmek Allah'ın emri gibi. Bu seriyi izleyince biraz Kkotboda Namja kokusu aldım. Ancak ana vatanı da dahil Sky Castle izlemeniz için şu sayıda neden diyerek yere göğe sığdıramayanların aksine ben bu senaryoda hiç de öyle muhteşem bir taraf görmedim. Sky Castle olarak adlandırılan zengin zümre gruba dahil 4 kadın ve onların çocukları arasında yaşananlar anlatılmış. Aslında hiçbir sürpriz içermediği gibi klişe öğelerle bezenmişti. Hiç birşey bulamazsanız takılabilirsiniz. Bana göre izleyici için zaman kaybından öteye gitmeyen bir konusu vardı. Bir şeyleri yarım bırakmayı sevmediğim için tamamladım diyebilirim. 


Çocuk kitapları yazarı olan Lee Soo-Im (Lee Tae-Ran) plastik cerrah Hwang Chi-Young (Choi Won-Young) ile mutlu bir evliği ve bu evlilikten de doğan akıllı bir oğlu vardır. Mütevazi bir yaşam sürerlerken eşinin prestijli bir hastaneden teklif alması ile yaşamları bir anda değişir. Taşındıkları yeni site her birinin hayli elit koşullara sahip üyeleriyle adeta başka bir evrene ait gibidir. Henüz yerleştikleri sırada bir intihar olayı meydana gelince Lee Soo-Im orada göründüğünün aksine bambaşka hikayelerin yaşandığına tanık olacaktır. 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder