Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

13 Ağustos 2017 Pazar

Legend Of The Blue Sea (2016)

Legend Of The Blue Sea (2016)

Diziye Joseon alimi Yu Mong-In tarafından yazılmış tarih-fantastik türündeki hikaye koleksiyonu “Eou Yadam” esin kaynağı olmuştur. Bu hikayelerde okyanusun içinde yaşayan ve balıkçılar tarafından yakalanan deniz kızları ve onları serbest bırakan hâkim Kim Dam-Ryung’u anlatır.  


 
Heo Joon Jae, uzun süre önce deniz kenarında geri döneceğini söyleyen annesi tarafından terk edilmiş bir süre sonra babası da bir başkasıyla hayatını birleştirmiştir. Baba oğulun iletişimsizliği öyle derindir ki hatta adam yeni evlendiği eşinin oğluna kendi öz oğlundan daha sıcak davranır. Zaten üvey annesi ve kardeşine katlanamayan Heo Joon Jae bir süre sonra evini terk eder. Yıllar sonra kurduğu ekiple şimdilerde özellikle zengin kadınları cazibesiyle etkileyip sonrasında soyan zeki bir dolandırıcı olmuştur. Genelde kurbanlarını bunu hak ettiğini düşündüğü kişilerden seçer. Ancak son işinde bir takım aksilikler olur ve peşine silahlı adamların takılınca ülkeyi terk edip İtalya'da bir sahil kasabasında otele yerleşir. Yolu Seoul'e düşen deniz kızı Shim Chung ise ilk aşkının hatırasını kalbinde taşımaktadır.  Düzenbaz Heo Joon Jae ile yolları kesiştiğinde onun kaybattiği ilk aşkınun vücut bulmuş hali olduğunu görür ki bu da onu izlemesi için yeterlidir. İlk kez insan bedenine bürünmüştür ve konuşamadığı gibi tavırları da kafayı sıyırmış tipleri andırmaktadır. Heo Joon Jae, başta kızı önemsemez ama bileğindeki antika görünen bilezik tüm parasal ilgisini anında cezbeder. Oyuna getirip alması zor olmaz. Sonrasında başından savabileceğini düşünür ama işler umduğu gibi gitmeyecektir.
 

Editörün Yorumu:

1. Uzun süre reklamları yapılınca hevesle beklediği bu hikayeyi izlemeyi önerir miyim? Hayır. Özellikle elinizde Goblin gibi daha iyi birşeyler varsa bekletin. Hatta ara verdiğiniz bir dönem izlerseniz sevebilirsiniz. Lee Min Ho hayranıysanız bu durumum bakış açınızı etkiler mi bilemiyorum ama ben son dönemde Lee Min Ho'yu artık fazlasıyla sıkıcı bulanlardanım.


2. Fantastik hikayeleri severim. Peki neden aradığımı bulamadım? Aslında başka oyuncular rol alsaydı belki bu satırları yazmayacaktım. Özellikle iki ana karakter Gianna Jun ve Lee Min Ho'nun arasında lanse edilen o aşk namına şahsen hiç kimya hissetmedim. Tamam Lee Min Ho'nun genelde yaşından büyük rolleri canlandırdığını biliyorum ama buna rağmen ikili aralarındaki gözle görülür yaş farkı rahatsız ediciydi. Bu yüzden aşk hikayesi inandırıcı olmaktan uzaktı.


3. Gianna Ju'a You Came From Star'dan aşinaydım. Orada da çok ısınamamıştım ama keinlikle daha iyi bir oyunculuk sergilemişti. Dolayısıyla bunun daha çok rol arkadaşıyla ilgili olduğunu düşünüyorum. İlk aşkına benzediği için  Heo Joon Jae'yı izlemesi de benim için lanse edilen aşkı gerçekçi kılmayan en önemli etkendi.


4. Lee Min Ho'nun dizileri genelde alelacele sonlarla biterdi. En azından bu konuda yapımcılar çıtayı yükseltmişler ve oyuncuya uzun bir final sunma imkanı doğmuş. Dizinin az sayıdaki olumlu yönlerinden bir buydu zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder