Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

7 Kasım 2015 Cumartesi

49 Days Ost Şarkı Sözleri ve Çevirileri












Şarkının Adı: 잊을만도 한데 / İcılmando Hande 
(It’s Time to Forget aka Though It Seems Forgotten)
Şarkıyı Seslendiren:  서영은 (Seo Young Eun)

목이 메어서 말도 못하고
Mogi meoso maldo mothago
My throat is choking up, I can’t even speak
Boğazım düğümleniyor, konuşamıyorum bile

한참 멍하니 하늘만 보고 울다가
Hançam monghani hanılman bogo nan uldaga
I’m, blankly looking at the sky and crying
Boş boş göğe bakıp ağlıyorum

잊으려고 제발 잊자고 혼자서
İcıryogo çepal itçago nan honcaso
“I try to forget. Please let me forget”, alone
“Unutmaya çalışıyorum. Bırak unutayım” yalnız

그만하자고 내게 말을
Kımanhacago nege to marırhe
I keep telling myself to stop
Kendi kendime dur diyorum

속이 상해서 속이 타서
Sogi sangheso sogi dataso
I’m wounded inside,  I’m burning inside
İçten içe yaralıyım, içten içe yanıyorum

사랑 따위는 내겐 없을 거라 말을
Sarang tawinın negen obsıl gora marırhe
I tell myself I won’t have anything like love
Kendi kendime aşka benzer bir şeyim olmayacak diyorum

그만 잊자 제발 그만 잊자 다짐을 해도
Kıman itça çebal gıman itça taçimıl hedo
“Stop, forget it. please just stop and forget.” I’ve decided
“Dur, unut gitsin. Lütfen sadece dur ve unut.” diye karar verdim

너의 모습이 나의 가슴에 돌아서
Noıi mosıbi do neıi kasıme toraso
But your image comes back to my heart
Ama senin hayalin kalbime gelip duruyor

별일 없잖아 나를 잊어도
Pyoril obçanha narıl içodo
It doesn’t matter, even if you forget me
Fark etmez beni unutsan bile

며칠 있으면 괜찮을 거야.. uuhh
Myoçil issımyon çom gwençanhıl goya.. uuhh
I will be okay after a few days
Bir kaç güne geçer gider

한참 울다가 웃다가 잠들고
Hançam uldaga otdaga çamdılgo
I fall asleep after laughing and crying
Gülüp ağladıktan sonra uyuya kalıyorum

전화기를 들고 다시 내리고
Çonhwagirıl dılgo taşi nerigo nan
I pick up my phone, then put it down, I…
Telefonumu elime alıp bırakıyorum, ben…

바보처럼 그저 바보처럼
Paboçorom kıco baboçorom
Like a fool, Just like a fool
Aptal gibi, bir aptal gibi

며칠째 이러는데
We myoçilce ironınde
Why I’m like this for several days?
Neden böyle oluyorum günlerce?

보고 싶어 미칠 같아
Pogo şipo miçil got gata
I’m miss you like I’m going to be crazy
Delirecek gibi özlüyorum seni

그만 잊고 싶어 미칠 같아
Kıman itgo şipo miçil got gata nan
Wanting to stop and forget like I’m going to be crazy
Delirecek gibi bitmesini ve unutmayı istiyorum

힘들어서 너무 힘이들어서 눈물이 앞을 가려
Himdıroso nomu himidıroso nunmuri apıl goryo
I’m tired… I’m so tired… my tears cover my eyes
Yorgunum… çok yorgunum… gözlerim dolu dolu

너의 모습이 아른거려 이젠
Noıi mosıbi arıngoryo icen
Even now your image still remains
Şimdi bile hayalin hala duruyor

벌써 며칠째 잠도 못자고
Polso myoçilçe çamdo motçago
It’s been several days, I can’t sleep
Günlerdir uyuyamıyorum

너의 생각을 지웠다 다시 하게
Noıi senggagıl çiwotta to taşi hage dwe
I’ve erased the thoughts about you, but keep coming again.
Seninle ilgili düşünceleri sildim, ama yine geliyorlar

괜찮겠지 조금 지나면 잊혀질 거야
Kwençanhgetçi çogım do çinamyon ithyoçil goya
I will be okay, if time passed I can forget you
İyi olurum, zaman geçse seni unutabilirim

마치 얼음처럼 나의 가슴이 녹아서
Maçi orımçorom naıi kasımi nogaso
Just like ice, my heart melted
Tıpkı buz gibi, kalbim eridi

별일 없잖아 나를 잊어도
Pyoril obçanha narıl içodo
It doesn’t matter, even if you forget me
Fark etmez beni unutsan bile

며칠 있으면 괜찮을 거야.. uuhh
Myoçil issımyon çom kwençanhıl goya.. uuhh
I will be okay after a few days
Bir kaç güne geçer gider

한참 울다가 웃다가 잠들고
Hançam uldaga otdaga çamdılgo
I fall asleep after laughing and crying
Gülüp ağladıktan sonra uyuya kalıyorum

너의 이름을 혼자 불러보고
Noıi irımıl na honca bullobogo
I call out your name alone
Adını çağırıyorum sadece

바보처럼 그저 바보처럼
Paboçorom kıco baboçorom
Like a fool, Just like a fool
Aptal gibi, tıpkı bir aptal gibi

며칠째 이러는데
We myoçilce ironınde
Why I’m like this for several days?
Neden böyle oluyorum günlerce?

보고 싶어 미칠 같아
Pogo şipo miçil got gata
I’m miss you like I’m going to be crazy
Delirecek gibi özlüyorum seni

그만 잊고 싶어 미칠 같아
Kıman itgo şipo miçil got gata nan
Wanting to stop and forget like I’m going to be crazy
Delirecek gibi bitmesini ve unutmayı istiyorum

힘들어서 너무 힘이 들어서 눈물이 앞을 가려
Himdıroso nomu himidıroso nunmuri apıl goryo
I’m tired… I’m so tired… my tears cover my eyes
Yorgunum… çok yorgunum… gözlerim dolu dolu

너의 모습이 아른거려
Noıi mosıbi arıngoryo
Your image still remains
Hayalin hala duruyor

이젠 잊을 때도 같은데
İcen icıl tedo ten got gatınde
Now, It seems it is time to forget
Şimdi unutma zamanı gibi gözüküyor

그만 힘들어도 같은데
Kıman himdırodo twel got gatınde we
So I can stop being tired
Ki artık yorulmayayım

바보처럼 그저 바보처럼 잊지도 못하고
Paboçorom kıco baboçorom, itçido  mothago we
Like a fool, just like a fool,  why I can’t even forget you?
Aptal gibi, tıpkı bir aptal gibi, neden seni unutamıyorum

돌아오란 말도 못하니 나는
Toraoran malto mothani nanın…
I  can’t even ask you to come back…
Senden dönmeni bile isteyemem


Şarkının Adı: 안되니 (Andweni / Can’t It be Me?/Ben olamaz mıyım?)
Şarkıyı Seslendiren:
(Tim)

슬픔에 지쳐 눈믈 흘릴
Sılpıme çiçyo nunmıl hıllil te
When you cry because of sadness
Üzüntüden ağladığında

너를 위해 함께 울어줄 사람
Norıl wihe hamke uroçul saram
The one who could cry together with you
Seninle beraber ağlayabilen kişi

세상 모두너를 등짛 떼조차
İ sesang modu norıl tıngcih teçoça
The first person who hold your hand
Elini tutan ilk kişi

먼저 너의 손을 잡아줄 사람
Monco noıi sunıl çabacul saram
Even when everyone in the world turns their back on you
Bu dünyadaki herkes sana sırtını döndüğünde bile

언제라도 부르면 한걸음에 달려갈
Oncerado purımyon hangorıme tallyogal
Whenever you call, will rash into you
Ne zaman çağırsan, sana koşan kişi

사람이 나란 왜몰라
sarami naran gol we molla
Why don’t you know that person is me
Neden anlamıyorsun o kişi benim

나는 되는 거니 정말 안되는 거니
Nanın andwenın goni çongmal andwenın goni
Can’t I be the one? Really can’t I be the one?
O kişi ben olamaz mıyım? Gerçekten ben o kişi olamaz mıyım?

매일 너를 웃게 할텐데
Meil norıl utge haltende
Everyday, I would make you smile
Her gün seni gülümsetirdim

마지막 날까지 너의 곁을 지켜줄 한사람
Macimak kı nalkaçi noıi kyotıl cikyocul tan hansaram
The one who will watch over you until the end
Son ana kadar seni koruyacak olan tek kişi

사랑이나일 순없는 거니
Kı sarangi nail sun obnın goni
Can’t I be the one?
O kişi ben olamaz mıyım?

아픔에 겨워 비틀거릴
Apıme kyowo pitılgoril te
When you stumble because of pain
Acıdan tökezlediğinde

너의 상처까지 안아줄 사람
Noıi sangçokkaci anaçul saram
The one who hold you from being hurt
Senin incinmene engel olacak kişi

나를보며 나를 울리때조차
Mongo narıl pomyo narıl ulriteçoça
The one who embraces your scars
Senin yaralarını saracak kişi

오직 하나만 바라볼 사람
Ocik no hanaman parabol saram
The one who only looking at you
Sadece sana bakan kişi

너를 위해서라면 잃어도 행복할
Norıl wihe soramyon ta irhodo hengbokhal
The person who would be happy even lose everything for you
Senin için her şeyini kaybetmiş olsa bile mutlu olacak kişi

사람이 나란 몰라
Kı sarami naran gol we molla
Why don’t you know that person is me
Neden anlamıyorsun o kişi benim

나는 되는 거니 정말 안되는 거니
Nanın andwenın goni çongmal andwenın goni
Can’t I be the one? Really can’t I be the one?
O kişi ben olamaz mıyım? Gerçekten ben o kişi olamaz mıyım?

매일 너를 웃게 할텐데
Meil norıl utge haltende
Everyday, I would make you smile
Her gün seni gülümsetirdim

마지막 날까지 너의 곁을 지켜줄 한사람
Macimak kı nalkaçi noıi kyotıl cikyocul tan hansaram
The one who will watch over you until the end
Son ana kadar seni koruyacak olan tek kişi

사랑이나일 순없는 거니
Kı sarangi nail sun obnın goni
Can’t I be the one?
O kişi ben olamaz mıyım?

갖고 싶은 사람아
Katko şipın sarama
You are the one I want
Sen istediğim kişisin

죽을 만큼 닿고 싶은 사람아
Çugıl mankım tahgo şipın sarama
You are the one I really want to reach
Sen ulaşmak istediğim kişisin

힘겨워도 견딜 수있었던
Himgyowodo kyondil suissotdon gon
The reason I was able to go through the hard times
Zor zamanları atlatabilmemin nedeni

니가 곁에 있어서 사랑할 수있어서
Niga ne kyote issoso saranghalsu issoso
Because you were with me, because I could love you
Çünkü sen benimleydin, çünkü seni seviyordum

기다려도 되겠니 바라봐도 되겠니
Kidaryodo twegetni parabwado twegetni?
Can I wait for you? Can I see you?
Seni bekleyebilir miyim? Seni görebilir miyim?

니가 내게 오는 날까지
Niga nege unın nalkaçi
Until the day you come to me
Bana döneceğin güne kadar

나의 마지막 순간 눈물처럼 떠올릴 사람
Naıi macimak sungan nunmul çorom toollil tanhan saram
Like the tears of my last moment, you are the only one I remember
Son anımdaki gözyaşlarım gibi, hatırlağım tek şey sensin

사랑이 돼주면 언되겠나
Ne sarangi twecumyon andwegenni?
Can’t you be my love?
Benim aşkım olamaz mısın?

곁에 머물면 안되겠니
Ne gyote momulmyon andwegenni?
Can’t you stay with me?
Yanımda kalamaz mısın?

Şarkının Adı:눈물이 난다 (Nunmuri Nanda/Tears Are Falling/Gözyaşları Dökülüyor)
Şarkıyı Seslendiren:
신재 (Shin Jae)
 
니가 숨쉰다 니가 살고있다 가슴속에서
Niga sumşwinda niga salgo itta ne gasım sogeso
You are breathing, you are living in my heart
Kalbimde nefes alıyorsun, kalbimde yaşıyorsun

심장이 울린다 니가 걷고있다 가슴속에서
Şimcangi ullinda niga gotgo itta ne gasım sogeso
Heart is beating, you are walking in my heart
Kalbim çarpıyor, sen kalbimde yürüyorsun

처음 내게 왔던 날부터 그리움이 되어 나를 부른다
Çoım nege watton nalbuto kıri umi dwe non narıl burında
From the day you came to me, longing, you are calling me
Bana geldiğin günden beri, özlemle çağırıyorsun beni

자꾸 눈물이 난다 시린 눈물이 난다
Çakku nunmuri nanda şirun nunmuri nanda
Tears are falling again painful tears are falling
Gözyaşlarım dökülüyor, acı dolu gözyaşlarım dökülüyor

가슴 아파서 때문에 아파와서
Kasım apaso no temune apawaso
My heart is hurting, hurting because of you
Kalbim acıyor, senin yüzünden acıyor

니가 그리운 날엔 이토록 그리운 날엔
Niga gıriun naren itorok kıriun naren
On the day that I miss you, on the day that I miss you this much
Seni özlediğim günde, seni bu kadar özlediğim günde

보고 싶어 눈물이 난다
Bogo şipo to nunmuri nanda
Because I want to see you tears are falling again
Seni görmek istediğim için, yine gözyaşlarım dökülüyor

목이 메인다 끝내 삼켜낸다 사랑한단
Mogi meinda kıtne samkyo nenda saranghandan gı mal
I choked on my tears, I swallowed the words that I love you
Gözyaşlarıma boğuldum, içime attım seni sevdiğimi söylediğim sözleri

바람에 띄운다 멀리 보내본다 보고 싶단
Barame tıiunda molli bone bonda bogo şiptan gı mal
I send them far away, the words that I want to see you
Çok uzaklara yolladım, seni görmek istediğimi söylediğim sözleri

차마 전할 수가 없던 한숨이 되어 가슴에 흐른다
Çama çonhal suga opton mal kin hansumi dweo gasıme hırında
The words I could not bare to share become a long sigh so they flow in my heart
Söyleyemediğim sözler uzun bir iç çekiş olup kalbime akıyor

자꾸 눈물이 난다 시린 눈물이 난다
Çakku nunmuri nanda şirın nunmuri nanda
Tears are falling again painful tears are falling
Gözyaşlarım dökülüyor, acı dolu gözyaşlarım dökülüyor

가슴 아파서 때문에 아파와서
Kasım apaso no temune apawaso
My heart is hurting, hurting because of you
Kalbim acıyor, senin yüzünden acıyor

니가 그리운 날엔 이토록 그리운 날엔
Niga gıriun naren itorok kıriun naren
On the day that I miss you, on the day that I miss you this much
Seni özlediğim günde, seni bu kadar özlediğim günde

보고 싶어 눈물이 난다
Bogo şipo to nunmuri nanda
Because I want to see you tears are falling again
Seni görmek istediğim için, yine gözyaşlarım dökülüyor

자꾸 흘러내린다 니가 흘러내린다
Çakku hıllo nerinda niga hıllo nerinda
It keeps falling down, you are falling down
Akmaya devam ediyor, sen düşüyorsun

가슴에 차서 가슴에 니가 넘쳐서
Kasıme çaso kasıme niga nomçyoso
My heart beating, filled in my heart with you
Kalbim çarpıyor, seninle dolu kalbim

아픈 눈물이 된다 그리운 눈물이 된다
Apın nunmuri dwenda kıriun nunmuri dwenda
It becomes painful tears and longing tears
Acı ve özlem dolu gözyaşları oluyor

가슴에 그렇게 산다
Ne gasıme non kırohke sanda, ohhh...
You are living in my heart like that
Kalbimde işte öyle yaşıyorsun

자꾸 눈물이 난다 시린 눈물이 난다
Çakku nunmuri nanda şirin nunmuri nanda
Tears are falling again painful tears are falling
Gözyaşlarım dökülüyor, acı dolu gözyaşlarım dökülüyor

사랑하니까 사랑은 눈물이니까
Saranghanikka sarangın nunmurinikka
Because I love you, because they are tears of love
Çünkü seni seviyorum, çünkü bunlar aşk gözyaşı

너를 곁에 두고도 이렇게 곁에 두고도
Norıl kyote dugodo irohke kyote dugodo
Even if you are by my side, like this
Böyle yanımda olsan da

못다한 너를 사랑한다
Mottahan mal norıl saranghanda
The words I couldn't say I love you                   
Söyleyemediğim sözler, seni seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder