Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

7 Kasım 2015 Cumartesi

Can You Hear My Heart Ost Şarkı Sözleri ve Çevirileri












Şarkının Adı: 바보야 (Paboya/Stupid/Aptal)
Şarkıyı Seslendiren: Postmen

너를 바라보면 눈물이 날것같아
Norıl parabomyon nunmuri nalgotgata
I feel like I’m going to cry when I see you
Seni gördüğümde ağlayacak gibi oluyorum

아직 네게 줄게 많은데
Acin nege culge manhınde
I still have so much to give you
Sana verecek daha çok şeyim var

떨리는 숨결 짧은 미소 이젠끝인거니
Tollinın sumkyol çarbın miso icenkıçingoni
The trembling breath, short smile, is it all over?
O titrek nefes, o tebessüm, bitti mi?

자꾸 내게 행복하라고 말하지마
Çakku nege hengbokharago malhacima
Stop wishing me to be happy
Bırak bana mutluluk dilemeyi

우리사랑은 시작인데
Urisarangın şicaginde
Our love had just started
Aşkımız daha yeni başladı

내게 웃어줄래 내손 잡아줄래
Nege usoculle neson çabaculle
Will you smile for me? Will you hold my hand
Benim için gülümser misin? Elimi tutar mısın?

니곁에 서있잖아
Nan nigyote soitcanha
I’m standing right next to you
Yanı başında duruyorum

바보야 사랑한단 말야
Paboya saranghandan marya
You fool, I love you
Seni aptal, seni seviyorum

날두고 떠나면 어떡하니
Naldugo tonamyon ottokhani
How can you leave me behind?
Beni nasıl bırakıp gidersin?

매일 한숨만 너의 그림자를
Meil hansumman noıi kırimcarıl
I will sigh everyday
Her gün iç geçireceğim

찾아헤맬텐데
Çacahemeltende
And look for your shadow everyday
Ve senin gölgeneni arayacağım her gün

바보야 보고싶단말야
Paboya pogoşipdanmarya
You fool, I miss you
Seni aptal, seni özlüyorum

내눈에는 너만 보이는데
Nenunenın noman poinınde
My eyes only see you
Gözlerim sadece seni görüyor

매일원하고 매일그리고
Meilwonhago meilkırigo
I’ll want you everyday, miss you everyday
Seni her gün istiyorum, her gün özlüyorum

내일도 같을거야
Neildo katılgoya
It’ll be the same tomorrow too
Bu yarın da aynı olacak

항상 내입술에 맴돌던 너의 이름
Hangsang neipsure memdoldon noıi irım
Your name used to linger on my lips
Adın dudaklarımda asılı kalırdı

아직 가슴에 익숙한데
Acik kasıme iksukhande
My heart is still used to it
Kalbim hala buna alışkın

이젠 지워줄래 너란세상에서
İcen çiwoculle noransesangeso
Will you erase it from your world?
Dünyadan silecek misin?

다신 볼수 없다면
Taşin nol bolsu optamyon
If I can’t see you anymore
Artık seni göremezsem

바보야 사랑한단 말야
Paboya saranghandan marya
You fool, I love you
Seni aptal, seni seviyorum

날두고 떠나면 어떡하니
Naldugo tonamyon ottokhani
How can you leave me behind?
Beni nasıl bırakıp gidersin?

매일 한숨만 너의 그림자를
Meil hansumman noıi kırimcarıl
I will sigh everyday
Her gün iç geçireceğim

찾아헤맬텐데
Çacahemeltende
And look for your shadow everyday
Ve senin gölgeneni arayacağım her gün

바보야 보고싶단말야
Paboya pogoşipdanmarya
You fool, I miss you
Seni aptal, seni özlüyorum

내눈에는 너만 보이는데
Nenunenın noman poinınde
My eyes only see you
Gözlerim sadece seni görüyor

매일원하고 매일그리고
Meilwonhago meilkırigo
I’ll want you everyday, miss you everyday
Seni her gün istiyorum, her gün özlüyorum

내일도 같을거야
Neildo katılgoya
It’ll be the same tomorrow too
Bu yarın da aynı olacak

언제나 같은하늘 아래 우리 숨쉬겠지
Oncena katınhanıl are uri sumşwigetci
We’re going to breathe under the same sky
Aynı gökyüzünün altında nefes alacağız

조금 기다려줘 내가 너를 찾아갈테니
Çogım kidaryocwo nega norıl çacakalteni
Wait for a little, I’ll come find you
Bekle biraz, gelip seni bulacağım

나없이 행복할수 있니
Naobşi hengbokhalsu inni
Can you be happy without me?
Bensiz mutlu olabilir misin?

함께했던 추억 어디갔니
Hamkehetton çuok odiganni
Where did all our happy memories go?
O mutlu anılarımızın hepsi nereye gitti?

우리사랑한 기억속 그때로 돌아올순 없니
Urisaranghan kioksok kıttero toraolsun omni
Can you come back to those times of our loving memories?
O mutlu anılarımızın olduğu zamanlara geri dönebilir misin?

너없이 행복할수 없어
Noobşi hengbokhalsu obso
I can’t be happy without you
Ben sensiz mutlu olamam

너하나로 살던 어떡해
Nohanaro saldon nan ottokhe
I lived because of you alone
Sadece senin için yaşadım

제발 하루만 제발 하루만
Çebal haruman çebal haruman
Please for one day, please for one day
Lütfen bir gün için, lütfen bir gün için

니곁에 살고 싶어
Nigyote salgo şipo
I want to live next to you
Seninle yaşamak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder