Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

7 Kasım 2015 Cumartesi

East of Eden Ost Şarkı Sözleri ve Çevirileri



























Şarkının Adı: 운명을 거슬러 (Unmyongıl Gasıllo/Fate Reverse/Talihin Dönmesi)
Şarkıyı Seslendiren:
SG
워너비 & 김종욱 (SG Wanna Be & Kim Jong Wook)

가슴에 꽃이 사람
Ne kasıme koçi dwen saram
The person that became a flower in my heart
Kalbimde bir çiçek haline gelen o kişi

웃게 만들던 사람
Nıl narutke mandıldon saram
The person that made me smile all the time
Beni her an gülümseten o kişi

피어나는 사랑만으로가슴 벅차던 그런 사람
Piyonanın sarang manıro kasım bogçadon kıron saram
That person that filled my heart entirely with blooming love
Kalbimi tamamen coşkulu bir aşkla dolduran o kişi

폭풍 속에 피난처 되어
Pogpung soge pinanço dweo
In the storm, I would become a shelter
Fırtınada sığınak olurdum

너를 지켜줄 사람 나인데
Norıl cikyocıl saram nainde
I'm the person that would protect you
Ben seni koruyacak kişiyim

아파도 사랑합니다
Na apado saranghamnida
Even though I hurt, I love you
Acı çeksem de seni seviyorum

슬퍼도 웃어봅니다
Na sılpodo usobomnida
Even though I'm sad, I try to smile
Üzgün olsam da gülmeye çalışıyorum

사랑해 너를 사랑해그 마디 못해도
Saranghe norıl saranghe kı han madi mothedo
I love you, I love you even though I can't tell you
Seni sevi yorum, seni seviyorum sana söyleyemesem de

나를 사랑하지 않아도
Narıl saranghaci anhado
Even though you don't love me
Beni sevmesen de

나를 바라보지 않아도
Narıl paraboci anhado
Even though you don't look at me
Bana bakmasan da

나는 정말 행복한 사람추억 하나로도
Nanın çong arheng bokhan saram çuok hanarodo
I'm a happy person even with one memory
Tek bir anıyla bile mutlu olan biriyim

눈에 비가 사람
Ne tu nune piga dwen saram
The person that became rain before my eyes
Gözlerimin önünde yağmur olan o kişi

울게 만든 사람
Nıl narulge mandın saram
The person that always made me cry
Beni her daim ağlatan o kişi

이별이란 지독한 말로내 가슴에 상처 사람
İbyoriran çidoghan mallo ne gasıme sangço nen saram
The person that left wounds on my heart with separation
Kalbimi ayrılık acısıyla yaralayan o kişi

짖궂은 우리의 운명도이제 오늘로 끝나겠지만
Çitgocın uriyi unmyongdo ice onırro kınnagetçiman
Though our relentless destiny has ended with today
Bugün huzursuz kaderimiz son bulsa bile

아파도 사랑합니다
Na apado saranghamnida
Even though I hurt, I love you
Acı çeksem de seni seviyorum

슬퍼도 웃어봅니다
Na sılpodo usobomnida
Even though I'm sad, I try to smile
Üzgün olsam da gülmeye çalışıyorum

사랑해 너를 사랑해그 마디 못해도
Saranghe norıl saranghe kı han madi mothedo
I love you, I love you even though I can't tell you
Seni seviyorum, seni seviyorum sana söyleyemesem de

나를 사랑하지 않아도
Narıl saranghaci anhado
Even though you don't love me
Beni sevmesen de

나를 바라보지 않아도
Narıl paraboci anhado
Even though you don't look at me
Bana bakmasan da

나는 정말 행복한 사람추억 하나로도
Nanın çong arheng bokhan saram çuok hanarodo
I'm a happy person even with one memory
Tek bir anıyla bile mutlu olan biriyim

세상 앞에서 약속하고 싶은
Apeso yaksokhago şipın mal
The words I want to promise in front of the world
Bütün dünyanın karşısında söz veriyorum ki

나의 일생을 바쳐서너를 지키고 싶어
Naıi ilsengıl tabaçyoso norıl cikigo şipo
I want to give up my life and protect you
Kendi hayatımı feda edip seni korumak istiyorum

삶에 전부였던 사람
Ne salme conbuyotdon saram
The person that was my all
Herşeyim olan o kişi

세월 단비 같던 사람
Kin sewol danbi gatdon saram
The person that was welcome through the times
Asırlar boyu hoş karşılanan o kişi

그립다 너무 그립다사랑했던 날들이
Kıripda nomu kıripda saranghetdon naldıri
I miss you, I miss the day we loved too much
Seni özlüyorum, birbirimizi çok sevdiğimiz zamanları özlüyorum

언젠가 다시 만난다면
Oncengadaşi mannantamyon
If we should ever meet again
Tekrar karşılaşırsak

그때는 헤어지지 말자
Kıttenın heocici malca
Let's not leave each other then
Birbirimizi bırakmayalım

운명도 그땐 줄테니우리 사랑 앞에
Unmyongdo kıtten çiyo çılteni uri sarang ape

Destiny will break away faced with our love
Aşkımızın karşısında kaderin bağları çözülecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder