Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

7 Kasım 2015 Cumartesi

Pinocchio Ost Şarkı Sözleri ve Çevirileri

Hatırlatma: Hangıl yani Korece harf karşılıkları kimi zaman Türkçe transkripsiyonda tam karşılık bulamamaktadır. Örnegin başta k okunan bir harf ortada g olarak okunabilmekte, yine okunuş durumuna göre bizdeki k harfinden çok ingilizcedeki q gibi çıkabilmektedir. Buradaki şarkı sözlerininin Türkçe transkripsiyonu direkt hangıl alfabesinden yapılmıştır. Standart latin harf transkripsiyonu yerine harflerin Türkçe karşılıkları kullanılmıştır. Emeğe saygı gösterip paylaşım halinde lütfen blogu kaynak gösteriniz. 

Türkçe Transkripsiyon ve Ingilizce'den Türkçe'ye çeviriler için teşekkürler Emi :)

Pinocchio OST














Şarkının Adı:  피노키오 (Pinokio)
Şarkıyı Seslendiren: 로이킴 (Roy Kim)

오늘도 그대는 웃네요
Onılto kıtenın unneyo
You’re smiling again today
Bugün yine gülümsüyorsun

멀리서 그댈 따라서 웃죠
Na molliso kıtel taraso uçyo
From far away, I smile with you too
Çok uzaklardan ben de seninle gülümsüyorum

어쩌면 한번쯤은 보며 그대가 웃어 줄것만 같아
Oççomyon hanbonçımın nal pomyo Kıteka kok uso çulkonman kata
Maybe you will look at me and smile just once
Belki bir kez olsun bana bakip gülümsersin

바람 타고 그대의 향기가 코끝에 스치네 나의 곁에
Şil param tago kıteıi hyanggiga kokıte sıçine naıi gyote
Your scent rides the wind and passes through my nose, by my side
Kokun rüzgara karışıp burnumdan gelip geçerek yanıma varıyor 

~그대의 눈빛을 보면 떨려오네
O~kıteıi nunbiçıl bomyon tollyo one
When I see your eyes, I get nervous
Gözlerine baktığımda heyecanlanıyorum

훗날 언젠가는 기억될 사랑 소중한 그대여
Mon hunnal oncenganın kioktwel ne sarang soçunghan kıteyo
I’ll remember you even way ahead in the future, my love, my precious dear
Çok uzak yarınlarda bile seni hatırlayacağım aşkım, kıymetlim canım

오늘은 그대가 우네요
Onırın kıtega uneyo
You’re crying today
Bugün ağlıyorsun 

뒤에서 그댈 따라서 울죠
Nan twieso kıtel taraso ulcyo
From behind, I cried with you too
Arkandan ben de seninle ağladım

어쩌면 한번쯤은 그대의 눈에 눈물을 닦아 주고파
Oçomyon hanbonçımın kıteıi tu nune nunmurıl dakka cu kopa
Maybe just once, I want to wipe the tears from your eyes
Bir kerecik olsun gözlerindeki yaşları silmek istiyorum 

바람이 많이 차요 내게로 안아줄게요 나의 곁에
Pam barami manhi çayo nekero o anaculkeyo naıi kyote
The night wind is very cold, come to me, I’ll hold you by my side
Gece rüzgarı çok soğuk, gel bana, seni sarıp sarmalarım yanımda 

~그대의 눈빛을 보면 떨려오네
O~kıteıi nunbiçıl bomyon tollyo one
When I see your eyes, I get nervous
Gözlerine baktığımda heyecanlanıyorum

훗날 언젠가는 기억될 사랑 소중한 사람
Mon hunnal oncenganın kioktwel ne sarang soçunghan saram
I’ll remember you even way ahead in the future, my love, my precious dear
Çok uzak yarınlarda bile seni hatırlayacağım aşkım, kıymetlim canım

그대만이 운명이죠
Kıdemani unmyongicyo
Only you are my destiny
Kaderim yalnızca sensin

우리 언젠가 함께할 그날을
Uri oncenga hamkehal kınarıl
Thinking of the days we will be together some day
Bir gün birlikte olacağımız günleri düşlüyorum

그대만을 I love you
Kıdemanıl I love you
Only you, I love you
Yalnızca seni seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder