Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

7 Kasım 2015 Cumartesi

Personal Taste Ost Şarkı Sözleri ve Çevirileri



Hatırlatma: Hangıl yani Korece harf karşılıkları kimi zaman Türkçe transkripsiyonda tam karşılık bulamamaktadır. Örnegin başta k okunan bir harf ortada g olarak okunabilmekte, yine okunuş durumuna göre bizdeki k harfinden çok ingilizcedeki q gibi çıkabilmektedir. Buradaki şarkı sözlerininin Türkçe transkripsiyonu direkt hangıl alfabesinden yapılmıştır. Standart latin harf transkripsiyonu yerine harflerin Türkçe karşılıkları kullanılmıştır. Emeğe saygı gösterip paylaşım halinde lütfen blogu kaynak gösteriniz. 

Türkçe Transkripsiyon ve Ingilizce'den Türkçe'ye çeviriler için teşekkürler Emi :)


Şarkının Adı: 바보처럼 (Paboçorom/Like a Fool/Aptal gibi)
Şarkıyı Seslendiren: 2AM

바보처럼 왜 몰랐느지
Paboçorom we mollannıci
Like a fool, why didn’t I know?
Aptal gibi, nasıl anlamadım?

바보처럼 왜 그대를 보낸 건지
Paboçorom we kıderıl bonen gonci
Like a fool, why did I let you go?
Aptal gibi, neden gitmene izin verdim?

바보처럼 더디게 우는 가슴에
Paboçorom todige unın gasıme
Like a fool, my heart cries slowly
Aptal gibi, kalbim usulca ağlıyor

이제 이제야 알아요
İce iceya arayo
Now, I know now
Şimdi, şimdi anlıyorum

내 사랑은 오직 그대 뿐인 걸
Ne sarangın ocik kıde punin gol
My love is only you
Aşkım sadece sensin

내 눈이 그댈 찾아도
Ne nuni kıdel çacado
Even if my eyes look for you
Gözlerim seni arasa bile

가슴이 자꾸 조여도
Kasımi çakku çoyodo
Even if my heart pressures me
Kalbim sıkışsa bile

사랑은 아니라 믿었죠
Sarangın anira midotçyo
I didn’t believe that it was love
Bunun aşk olduğuna inanmadım

그냥 좀 외로워 기댔다 믿었죠
Kınyang com werowo kitetda midotçyo
I believed that I was lonely and had to lean on you
İnandım ki yalnızdım ve sana yaslanmak zorundaydım

바보처럼 왜 몰랐느지
Paboçorom we mollannıci
Like a fool, why didn’t I know?
Aptal gibi, nasıl anlamadım?

바보처럼 왜 그대를 보낸 건지
Paboçorom we kıderıl bonen gonci
Like a fool, why did I let you go?
Aptal gibi, neden gitmene izin verdim?

바보처럼 더디게 우는 가슴에
Paboçorom todige unın gasıme
Like a fool, my heart cries slowly
Aptal gibi, kalbim usulca ağlıyor

이제 이제야 알아요
İce iceya arayo
I know now
Şimdi biliyorum ki

내 사랑은 오직 그대 뿐인 걸
Ne sarangın ocik kıde punin gol
My love is only you
Aşkım sadece sensin

바보같이 굴지 말자
Pabogaçi gulci malca
Let’s not act like idiots
Hadi aptal gibi davranmayalım

혼자 가슴 앓지 말자
Honca gasım alhci malca
Let’s not heart ache alone
Hadi yalnız kalp acısı çekmeyelim

아파서 눈물이 흐르면
Apaso nunmuri hırımyon
When tears fell because of the pain
Acıdan gözyaşları döküldüğünde

야무지지 못한 맘을 꾸짖었죠
Yomucici mothan mamıl kucicotçyo
I’d become upset with my heart for being so weak
Kendime kızardım kalbim böyle hassas diye

바보처럼 왜 몰랐느지
Paboçorom we mollannıci
Like a fool, why didn’t I know?
Aptal gibi, nasıl anlamadım?

바보처럼 왜 그대를 보낸 건지
Paboçorom we kıderıl bonen gonci
Like a fool, why did I let you go?
Aptal gibi, neden gitmene izin verdim?

바보처럼 더디게 우는 가슴에
Paboçorom todige unın gasıme
Like a fool, my heart cries slowly
Aptal gibi, kalbim usulca ağlıyor

이제 이제야 알아요
İce iceya arayo
I know now
Şimdi biliyorum

그대만이 내 사람인걸
Kıdemani ne saramingol
Do you know, that you are my love?
Biliyor musun aşkım sensin?

그대만이 내 가슴을 채우는 걸
Kıdemani ne kasımıl çeunın gol
Do you know, that you fill my heart?
Biliyor musun kalbim seninle dolu?

바보처럼 이제야 아는 나지만
Paboçorom iceya anın naciman
Like a fool, I’ve just found out now
Aptal gibi şimdi anladım

그대 그대를 불러요
Kıde kıderıl bulloyo
You, I call you
Sen, seni çağırıyorum

그대 없인 살 수 없으니까요
Kıde opşin sal su opsınikkayo
Because without you, I cannot live on
Çünkü sensiz yaşamaya devam edemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder