Kayan Yazı

Başrolünde Lee Min Ho ve yeni nesilin sevilen oyuncusu Ahn Hyo Seop'u bir araya getiren sinema filmi "Omniscient Reader's Viewpoint" 2024'te yayınlanacak

24 Kasım 2015 Salı

Winter Sonata (겨울연가) Ost Şarkı Sözleri ve Çevirileri



Hatırlatma: Hangıl yani Korece harf karşılıkları kimi zaman Türkçe transkripsiyonda tam karşılık bulamamaktadır. Örnegin başta k okunan bir harf ortada g olarak okunabilmekte, yine okunuş durumuna göre bizdeki k harfinden çok ingilizcedeki q gibi çıkabilmektedir. Buradaki şarkı sözlerininin Türkçe transkripsiyonu direkt hangıl alfabesinden yapılmıştır. Standart latin harf transkripsiyonu yerine harflerin Türkçe karşılıkları kullanılmıştır. Emeğe saygı gösterip paylaşım halinde lütfen blogu kaynak gösteriniz. 

Türkçe Transkripsiyon ve Ingilizce'den Türkçe'ye çeviriler için teşekkürler Emi :)


 











 
Şarkının Adı: 처음부터 지금까지 (From The Beginning Until Now/
Başlangıcından Şu Ana)
Şarkıyı Seslendiren: 류 (Ryu)

내게 없을 거라고          
Nege ol su obsıl gorago
You will never come back to me
Bana asla geri dönmeyeceksin

이젠 그럴 없다고
İcen gırol su obtdago
And you can’t do it, please stop doing so,
Yapamazsın, o yüzden bırak

제발 그만 하라고 나를 달래지
Cebal gıman harago narıl dalleci
You comfort me like this
Beni sadece teselli ediyorsun

정말 잊어버리고 싶어
Congmal icoborigo şipo
I really wanna forget
Gerçekten unutmak istiyorum

다신 없다면
Daşin bol su obtdamyon
If I can’t see you again
Seni tekrar göremeyeceksem eğer

나를 잡고 있는 너의 모든
Narıl capgo innın noıi modın gol
All about you that hold me
Seninle ilgili bende kalan ne varsa hepsini

내가 웃고 싶을 때마다
Nega utgo şipıl temada non
Whenever I wanna laugh
Ne zaman gülmek istesem
                   
나를 울어버리게 만드니까
Narıl uroborige man dınikka
You make me cry
Beni ağlatıyorsun

어느 하나도 나의 뜻대로
Onı got hanado naıi tıtdero
You keep me from doing
Yapmama engel oluyorsun

없게 만드는걸
Non hal su obtge man dınıngol
Even one thing as I want
Bir tek şeyi bile, dilediğim gibi

네가 보고 싶을 때마다
Nega bogo şipıl temada nan
Whenever I miss you
Senine zaman özlesem

이렇게 무너져버리고 마니까
İrohke munocyobori go manikka
I break down like this
Böyle kendimi kaybediyorum işte

아무리 잊으려고 애를 써도
Amuri icıryogo erıl sodo
Even though I try to forget
Unutmaya çalışsam da

잊을 없게 하니까
İcıl su obtge hanikka
I cannot do it
Yapamıyorum

정말 잊어버리고 싶어
Congmal icoborigo şipo
I really wanna forget
Gerçekten unutmak istiyorum

다신 없다면
Daşin bol su obtdamyon
If I can’t see you again
Seni tekrar göremeyeceksem eğer

나를 잡고 있는 너의 모든
Narıl capgo innın noıi modın gol
All about you that hold me
Seninle ilgili bende kalan ne varsa hepsini

내가 웃고 싶을 때마다
Nega utgo şipıl temada non
Whenever I wanna laugh
Ne zaman gülmek istesem
                   
나를 울어버리게 만드니까
Narıl uroborige man dınikka
You make me cry
Beni ağlatıyorsun

어느 하나도 나의 뜻대로
Onı got hanado naıi tıtdero
You keep me from doing
Yapmama engel oluyorsun

없게 만드는걸
Non hal su obtge man dınıngol
even one thing as I want
Bir tek şeyi bile, dilediğim gibi

네가 보고 싶을 때마다
Nega bogo şipıl temada nan
Whenever I miss you
Senine zaman özlesem

이렇게 무너져버리고 마니까
İrohke munocyobori go manikka
I break down like this
Böyle kendimi kaybediyorum işte

아무리 잊으려고 애를 써도
Amuri icıryogo erıl sodo
Even though I try to forget
Unutmaya çalışsam da

잊을 없게 하니까
İcıl su obtge hanikka
I cannot do it
Yapamıyorum

사람을 사랑하는 이토록
Tan han saramıl saranghanın ge itorok
Loving someone is so hard like this
Birini sevmek böyle çok zor

힘든 일인 정말 몰랐어
Himdın irin cul nan congmal mollasso
That I really didn’t realize
Farkında değildim

내가 웃고 싶을 때마다
Nega utgo şipıl temada non
Whenever I wanna laugh
Ne zaman gülmek istesem
                   
나를 울어버리게 만드니까
Narıl uroborige man dınikka
You make me cry
Beni ağlatıyorsun

어느 하나도 나의 뜻대로
Onı got hanado naıi tıtdero
You keep me from doing
Yapmama engel oluyorsun

없게 만드는걸
Non hal su obtge man dınıngol
even one thing as I want
Bir tek şeyi bile, dilediğim gibi

네가 보고 싶을 때마다
Nega bogo şipıl temada nan
Whenever I miss you
Senine zaman özlesem

이렇게 무너져버리고 마니까
İrohke munocyobori go manikka
I break down like this
Böyle kendimi kaybediyorum işte

아무리 잊으려고 애를 써도
Amuri icıryogo erıl sodo
Even though I try to forget
Unutmaya çalışsam da

잊을 없게 하니까
İcıl su obtge hanikka
I cannot do it
Yapamıyorum



 











Şarkının Adı: My Memory
Şarkıyı Seslendiren: (Ryu)


My Memory
Anılarım
모두 기억해요 순간
Modu kiokheyo kı sungan
At that moment I remembered it all
O an her şeyi hatırladım

눈을 감으면아주 작은 일도보이네요
Nunıl kamımyon acu çagın ildo boineyo
When I see those memories they seem so small
O anılara baktığımda ne kadar da küçük gözüküyorlar

You're far away
Uzaklardasın

닿을 없는 곳에
Tahıl su omnın gose
In a place that I can’t reach
Uzanamayacağım bir yerde

사랑한다는 말도
Saranghandanın maldo
These words of love
O aşk sözleri

기다린다는 말도 하지 못하고
Kidarindanın maldo haci mothago
I can’t wait for them to be said
Ki söylenmeleri için sabırsızlanıyorum

정말 몰랐죠 그댈 이렇게
Çongmal mollatcyo kıdel irohke
I really was to blame
Suçlu olan bendim

다시 만날 줄은 생각조차 못했었죠
Taşi mannal çurın senggakcoça mothessotcyo
Will I ever get to meet you again? I can’t even imagine that
Tekrar buluşur muyuz? Hayal bile edemiyorum

아직 사랑해
Acing nol saranghe
I still love you
Hala seni seviyorum

이제라도 네게 고백할께
İcerado nege gobekhalke
Now I’ll confess that to you
Şimdi sana bunu itiraf edeceğim

I wana love you forever
Seni sonsuza dek sevmek istiyorum

늦지 않았다면 이렇게 나와 함께 영원히
Nıçi anhatdamyon irohke nawa hamke yongwonhi
It’s not too late, be with me forever
Geç değil, sonsuza dek benimle ol

오랫동안그댄 나의 가슴에
Oretdongan kıden naıi gasıme
For a long time you’ve been in my heart
Uzun zamandır kalbimdeydin

많은 시간 흘러도
Manhın şigan hıllodo
Much time passes
Çok zaman geçti

아주 멀리 있어도
Acu molli issodo
And still you’re far away
Ve sen hala uzaktasın

살아 있었죠
Sara issotcyo
But I will stay alive
Fakat hayatta kalacağım


정말 몰랐죠 그댈 이렇게
Çongmal mollatcyo kıdel irohke
I really was to blame
Suçlu olan bendim

다시 만날 줄은 생각조차 못했었죠
Taşi mannal çurın senggakcoça mothessotcyo
Will I ever get to meet you again? I can’t even imagine that
Tekrar buluşur muyuz? Hayal bile edemiyorum

아직 사랑해
Acing nol saranghe
I still love you
Hala seni seviyorum

이제라도 네게 고백할께
İcerado nege gobekhalke
Now I’ll confess that to you
Şimdi sana bunu itiraf edeceğim

I wana love you forever
Seni sonsuza dek sevmek istiyorum

늦지 않았다면 이렇게 나와 함께 영원히
Nıçi anhatdamyon irohke nawa hamke yongwonhi
It’s not too late, be with me forever
Geç değil, sonsuza dek benimle ol
         





Şarkının Adı: 그대만이 (Kıdemani/Only You/Sadece Sen)
Şarkıyı Seslendiren: (Ryu)

C'est moi 꿈을 꾸어요 매일 그대곁의 평화로운 아침
C'est moi kumıl kuoyo meil gıdegyotıi pyonghwaroun açim
C'est moi I dream to wake up beside you every morning
C'est moi her sabah senin yanında uyanmayı hayal ediyorum

C'est toi
나에겐 항상 멀리 나를 허락하지 않네요
C'est toi negen hangsang molli narıl horakhaci anneyo
C'est toi You are always far away from me
C'est toi Sen her zaman benden çok uzaklardasın

그저 당신만을 바라볼 뿐이죠
Kıco dangşinmanıl barabol punicyo
I can only look at you from far
Sena sadece uzaktan bakabilirim

그때 내게 올때까지
Kıtte nege oltekkaci
Before you come near
Yakına gelmeden önce

한번만 내게도 기회를 줘요
Hanbonman negedo gihwerıl cwoyo
Please give me a chance
Lütfen bana bir şans ver

그대 어두운 미소라도 그렇게라도 있게
Kıde oduun misorado kıroh gerado bol su itge
Your pale smile ... at least I can see it
O soluk gülüşün… en azından onu görebiliyorum

이젠 나를 사랑하면 안되나요
İcen narıl saranghamyon andwenayo
Now, can you just love me once?
Şimdi beni bir kez olsun sever misin?

오직 그대만이 사랑할수 있어요
Ocik kıdemani nal saranghalsu issoyo
The only one who can love me is you
Beni sevebilecek tek kişi sensin

지금 그대 마음엔 멀리 다른 별이 빛나고 있네요
Cigım kıde maımen molli darın byori bitnago itneyo
Now, some other faraway star is shinning in your heart
Şimdi uzaklardan bir başka yıldız kalbinde parlıyor

그저 당신만을 바라볼 뿐이죠
Kıco dangşinmanıl barabol punicyo
I can only look at you from far
Sena sadece uzaktan bakabilirim

그때 내게 올때까지
Kıtte nege oltekkaci
Before you come near
Yakına gelmeden önce

한번만 내게도 기회를 줘요
Hanbonman negedo gihwerıl cwoyo
Please give me a chance
Lütfen bana bir şans ver

그대 어두운 미소라도 그렇게라도 있게
Kıde oduun misorado kıroh gerado bol su itge
Your pale smile ... at least I can see it
O soluk gülüşün… en azından onu görebiliyorum

이젠 나를 사랑하면 안되나요
İcen narıl saranghamyon andwenayo
Now, can you just love me once?
Şimdi beni bir kez olsun sever misin?

오직 그대만이 사랑할수 있어요
Ocik gıdemani nal saranghalsu issoyo
The only one who can love me is you
Beni sevebilecek tek kişi sensin

이젠 나를 사랑하면 안되나요
İcen narıl saranghamyon andwenayo
Now, can you just love me once?
Şimdi beni bir kez olsun sever misin?

오직 그대만이 사랑할수 있어요
Ocik gıdemani nal saranghalsu issoyo
The only one who can love me is you

Beni sevebilecek tek kişi sensi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder